Complex Funerari Municipal
- Telèfon:
- 93 786 94 00 - 900 268 268 (24 hores)
- Adreça electrònica:
- [email protected]
- Correu postal:
- Carretera de Montcada, 789. 08227
Tramitació i personalització del servei
Funerària s'encarrega de la recollida de la persona difunta al domicili particular, la residència o el centre sanitari. Una vegada efectuada la recollida, l'equip d'assessors i assessores de Funerària concreta una cita amb la família per informar-la de les opcions funeràries més adients a les seves necessitats i gestionar la personalització del comiat. L'equip d'assessors i assessores també orientarà la família per a la configuració de la vetlla, la cerimònia de comiat, o, si fos el cas, el trasllat.
Funerària disposa d'una àmplia oferta de productes funeraris (fèretres, urnes i làpides) perquè cada família pugui escollir la proposta que més s'ajusti a les seves necessitats. Durant la tramitació, els assessors i assessores també posen a la seva disposició diferents opcions per a completar la personalització del servei, com ara les flors i les esqueles.
Preparació de la persona difunta
Una vegada finalitzada la tramitació dels serveis, els professionals de Funerària s'encarreguen del condicionament de la persona difunta per a presentar-la a la sala de vetlla en les millors condicions estètiques i sanitàries, seguint sempre les preferències o indicacions de la família.
Totes aquestes accions de preparació comprenen un conjunt de tècniques de tanatopràxia, que són realitzades pel nostre personal, degudament qualificat i amb una dilatada experiència i reconeixement professional.
Vetlla
A través d'un ampli vestíbul amb agradables vistes als exteriors enjardinats, s'accedeix a les sales de vetlla del tanatori. Es tracta de 10 sales àmplies i acollidores, dotades d'un mobiliari còmode i funcional i amb patis interiors independents que garanteixen l'entrada de llum natural.
Totes les sales disposen de climatització independent i lavabo privat, i ofereixen telèfon gratuït, la premsa del dia i detalls complementaris per facilitar l'estada a les persones que hi han d'acomiadar un ésser estimat.
Cerimònia
La cerimònia és un moment fonamental del procés de comiat de les persones difuntes. En aquest sentit, a Funerària de Terrassa volem donar el millor servei, oferint alternatives per a cobrir totes les necessitats que en puguin sorgir.
Funerària ofereix la lliure elecció del lloc per a la realització de les cerimònies. El complex funerari municipal compta amb dos espais on portar-les a terme: l'oratori, amb una capacitat de 150 persones, i el temple del cementiri, amb capacitat per a 250 persones. Els assessors i assessores s'ocupen de coordinar els horaris d'ocupació d'aquests espais en funció de les disponibilitats i s'ajusten en tot moment a les preferències de les famílies. Funerària també posa a disposició de les persones usuàries la possibilitat de completar les cerimònies amb serveis addicionals, com l'acompanyament musical o l'audiovisual, que es poden incorporar de manera opcional a la tramitació.
Trasllats
En cas que es vulgui traslladar la persona difunta a una altra població, Funerària de Terrassa organitza el trasllat d'acord amb les normatives sanitàries i de transport aplicables, i gestiona el lliurament als serveis funeraris de destí.